Brrr.. kallt!

Hej!
Idag är det sjukt kallt ute, nästan så jag vurderar att köpa en overall.

Brrr...


Så här ser jag ut idag, känner mig som sagt inte helt i form efter 3 dagars sängliggande men det får gå..

Men på tal om kyla, så har jag köpt en jättegosig och varm stickad tröjja ifrån Message. Jag bara äälskar den!



Fin va?

Nu måste jag sticka ( höhö, stickad tröjja ;) ) till jobbet, har ingen ork eller lust, och har inte ens gjort matlåda.
Men det får gå ändå, jag gillar faktiskt mitt jobb väldigt mycket, alla kollegor osv.
, även om det kanske inte verkar så :)


Puss


Kommentarer
Postat av: izza

den va fin! :D tycker du kan ge mig den

2010-10-21 @ 14:17:36
URL: http://izzahahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0