Visning del 2.



Idag har vi haft massa visningar här också, stackars folk som kommer hit, en galen katt och tre tjejjer som allihop är hemma ifrån jobb och skola pga av feber och sjukdom. Inte konstigt att vi är sjuka när alla 3 är det samtidigt.
Nu har vi iallafall haft ungefär 8 personer hät och vi letar egentligen efter en kille och vi har hittat en som vi tror passar att bo med oss alldeles utmärkt.
Men vi ska ha en visning till ikväll, tyvärr kan jag inte va med på den, för Camilla och Peter har lovat att bjuda mig på mat, så jag ska snart åka dit.
( Om inte mannen som är kock är hemma och lagar mat åt sin sjukling får jag söka kärlek på annat håll )
Det där kan tolkas fel, Haha.

Jag och Monika har fulat oss i camen idag, hon har föressten en egen blogg.

CHIAO.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

Hej vännen, nu har jag bokat biljetten hem på torsdag! Men vi får försöka ses nästa vecka istället tycker jag :) Puss

2010-10-19 @ 18:55:28
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0