Tillbaka igen, 3dje gången gillt?

Ja, Nu har jag äntligen inskaffat mig en splitter ny dator, nya högtalare, + mikrofon upset till Skype, + Videobloggning.
Nu kan inget annat gå fel.
Jag har iallafall bestämmt mig för att minst blogga 1 gång om dagen, men saken är den att jag jobbar så mycket så jag har inget liv, ingenting att skriva om, jag lever för helgerna, och inte ens då gör jag något vettigt som oftast, bara när jag åker hem till Kristinehamn.

Så dom som vill läsa om ointressanta saker får gärna följa min blogg, men förvänta er inget speciellt.

Nu kör vi..




Kommentarer
Postat av: Linda Rangfeldt

Skriv om ditt icke liv då :D haha

2010-10-17 @ 16:30:11
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0