Testing testing.

Provar Webcamen på datorn, kanske inte världens bästa, men den funkar.
Tog Oskulden av Skype förut också med Peter, Videosamtal. Varför har ja aldrig skaffat de förut?
Jätte roligt ju.

Helt otroligt att man kan prata med andra människor kostnadsfritt i olika länder, och dessutom Live.
Är inte det otroligt?

Men en sak som jag tänkte på ang det här med Skype, och kommunikation över Web i Videosamtal,
Jag hade gärna gått hem till Vänner och suttit och blöddrat strunt utan smink, men helt plötsligt när det går genom Video, så måste man fixa sig? Eller iallafall jag.. Haha så onödigt.

Håller någon med mig?


Kommentarer
Postat av: monica

godt å ha deg tilbake i bloggeverden <3

2010-10-17 @ 18:49:04
URL: http://mongipower.blogg.no
Postat av: izza

min lilla sötnos! :D

haru skaffat blogg igen:D

kraam

2010-10-17 @ 19:38:01
URL: http://izzahahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0