Godmorgon

Shit, vad jag är förkyld, snorar som en gris i princip, och det är någon som knackar på hårt, och vill in i min hjärna, febrig och hostig är jag också.
Men en sak vet jag säkert, och det är att jag har absolut inte råd och vara hemma.
Men kanske jag borde så jag blir frisk?
Denna månad får man ju halv skatt, och jag har redan varit borta 2 dagar, så jag förlorar så sjukt mycket pengar.

Men som sagt, man kan inte bara tänka i pengabanor, jag mår verkligen pisst.
Så jag blir hemma. Fan alltså..

Tur att jag har ett sånt jobb så det inte krisar när någon är borta, även om det blir dumt.
Men hade man jobbat i butik tillexempel med 2 anställda blir det alltid krångel med att hitta ersättare om någon är borta.



I denna position skall jag ligga hela dagen i hopp om att bli frisk så jag kan gå till jobbet imorgon.

Chiao!





Kommentarer
Postat av: izza

sötnos, krya på dig!:D

2010-10-18 @ 12:48:41
URL: http://izzahahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0