FIN besök idag.

Idag kommer min kära men väldigt långt-borta-aldrig-ses vänn Silje.
Silje har jag inte sett på mer än 1 år, eftersom hon flyttade hem från Spanien före mig, sen har hon bott långt bort, och det har helt enkelt inte funnis tid till att ses.
Men idag, så kommer hon hit, och ska stanna ända tills på måndag, och gissa om jag är glad.
Ska bli så kuuuuul!
När jag och Silje festar ihop är det kallaballik vill jag lova, alltid kul och fart på oss, det finns många minnesvärda kvällar i Spanien tillsammans, men också film mys och lata dagar på stranden!
Så skynda dig hit nu så jag kan krama på dig, sen blir det full rulle hela helgen :)
Sen har jag en annan Silje vän från Spanien som jag håller väldigt kär, som bor kvar i spanien.
Så om du läser detta, RING MIG :D
Nu KÖR vi.

Kommentarer
Postat av: izza

härligt,

ååhåvad gott de ska bli med smörgåstårta (A) haha!

2010-11-04 @ 11:51:28
URL: http://izzahahne.blogg.se/
Postat av: Silje Johansson

Oi, så glad jeg ble når jeg las dette! Det var kjempekoselig å se deg igjen! :) Håper og tror vi får noen fine dager sammen, kjäre:)

Fint bilde du har valgt, forresten! ;)

2010-11-04 @ 12:42:05
URL: http://www.thisishowilivemylife.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0